Tiedote 11.4.22: Jämsän liikuntahallin rokotuspisteellä annetaan koronarokotuksia vielä tällä viikolla tiistaista torstaihin ajanvarauksella ja ilman ajanvarausta

Jatkossa rokotukset terveysasemilla ajanvarauksella!

THL:n suosituksen mukaan neljänsiä rokoteannoksia annetaan nyt kaikille 80 vuotta täyttäneille sekä iäkkäiden hoivakodeissa asuville. Neljänsillä annoksilla pyritään tehostamaan suojaa vakavaa, sairaalahoitoista tautia vastaan sekä erityisesti koronasta johtuvia kuolemantapauksia vastaan. Neljäs annos voidaan antaa kun 3 kuukautta kolmannesta annoksesta on kulunut.

Toivomme, että kuntalaiset voivat auttaa 80 vuotta täyttäneitä lähisukulaisia tai ystäviä saamaan tietoa mahdollisuudesta neljänteen koronarokotteeseen ja jos he tarvitsevat apua rokotukseen hakeutumisessa. 80 vuotta täyttäneitä kotihoidon asiakkaita hoitajat avustavat rokotusten ajanvarauksessa.

Jämsän liikuntahallin rokotuspisteellä annetaan rokotuksia tiistaina 12.4 klo 9-16, keskiviikkona 13.4. klo 9-17 sekä torstaina 14.4. klo 9-16. Rokotuksiin voi varata ajan sähköisesti tai puhelimitse ja rokotukselle voi tulla myös ilman ajanvarausta. Tällä viikolla rokotuspisteelle voi tulla ottamaan myös ensimmäisen, toisen tai kolmannen koronarokotteen. Aikoja on edelleen hyvin vapaana keskiviikolle ja torstaille.

Koskenpään terveysasemalla rokotuspäivä on keskiviikko 13.4, aikoja myös vielä vapaana.

Koronarokotuksista voit lukea tarkemmin edellisessä tiedotteessa Jämsän Terveys Ajankohtaista tietoa koronarokotuksista

Liikuntahallin joukkorokotuspiste sulkeutuu tämän viikon jälkeen ja jatkossa koronarokotuksia annetaan terveysasemilla ajanvarauksella. Aikoja voi varata sähköisesti tai rokotusneuvonnan puhelinnumerosta.

Jämsän liikuntahallin rokotuspiste Keskuskatu 16, ti ja to klo 9-16 ja ke 9-17 (ajanvaraus ja walk-in)

Rokotusajanvaraus
Ajat varattavissa liikuntahallin rokotuspisteelle ja terveysasemille sähköisen ajanvarauksen kautta tästä

Rokotusneuvonta ja ajanvaraus puhelimitse:
Jämsä ja Koskenpää p. 040 7560 744 (ma-to 9-15, pe 9-14)
Kuorevesi ja Länkipohja p. 040 8461 218 (ma-to 9-15, pe 9-14)

Elina Vettenterä
Palveluvastaava